9 Eylül 2008 Salı

Kayıt Dışı - #1

Başlığa kocaman yazmışız futbol,basketbol ve hayata dair herşey! ee futbolu yazdık, basketbolu yazdık ne kaldı geriye yazmadığımız? Tabii ki biz fanilerin günlük koşuşturmasında arta kalanlar. nedir onlar? Kısaca anlatalım.
#Öncelikle hayatımı devam ettirmek için para kazanmam lazım haliyle para kazanmak için çalışmak. Tabi bizde dizime kadar gelen para yığınına sahip bir ebeveyn olmadığı için icra-i meslek ediyoruz. İş olarak tam olarak ne olduğu belli değil bence planlama gibi bişi ama kontrol başkasında, ben sadece yazıp çizip bu olmalı diyorum.
#Özel yaşama gelince insan ilişkilerin pek iyi olmadı kimilerine göre çok kıl, kimilerine göer soğuk bir karakter olduğum söyleniyor. Bazen ben bile kendimden nefret ediyorum o derece yani. iyi kötü bir kız arkadaşım var geleceği meçhul ( yazının bu bölümleri sanki şikayet ve bunalım havası yarattı) bir ilişkimiz var.
#Hayatımda çok fazla şeylere ihtiyaç duymuyorum. Yemek, internet ve güzel bir film yetebiliyor mutlu olmam için
# Ailem benim için oldukça önemli sayılır. Bazen kısır çekişmelere dalsamda annemle iyi anlaşırız. Babamla az biraz sorunlu bir ilişkim var. Geçmişte yaşadığım güvensizlik krizleri beni etkiledi. Aslında beni çok sever ama devamlı onu eleştirmem onu acaip rahatsız ediyor. Bazen kantarın topuzu kaçsa har gür arasında kaynayıp gidiyor.
# Pek fazla arkadaşım olduğunu söyleyemem bazıları gibi pek sıkı dostum yok. bi kaç tane arkadaşımla takılırım. Büyük ve eğlenceli şeyler için en yakınım diyebileceğim Kuzenim İbrahim'in mutlaka yanımda olması gerekiyor.

Şimdilik bu tip yazıları ara sırada bu blog da olursa okuyucularla paylaşmayı planlıyorum.

Hiç yorum yok: