21 Ekim 2008 Salı

Kayıt Dışı -#2

Üzerimde ki uyuşukluğu atmam için bir silkinmeye ihtiyacım var. Geçen kız arkadaşımla bir tartışma sonrası bana söylediği "hayatın işle ev arasına tıkılmış, deşarj olamıyorsun. kafanı olur olmaz işlere takıp hayatı kaçırıyorsun" tespitlerinden sonra yeni bir yön vermek üzere düşünmee başladım. Aslında yeni bir ben yaratamayacağım için değiştirmek ve geliştirmek istediğim yönlerimi araştırmam gerektiğini düşünüyorum. Jacques Brel "yetenek bir şeyi yapma isteğidir" demiş. Bu söz kendisinin meşhur "Amsterdam" şarkısını dinlerken gösterdiği duygu yoğunluğu üzerine düşünmeme ve hayat hikayesini araştırmama yol açtı. Öğrendiğim kadarıyla mücadele gücü ve gayretleri bana ilham verebilecek kadar ilginç bir adam.

İşe ruhsal ve fiziksel bir SWOT analizimi yaparak başlamak kanaatindeyim. Analiz sonunda kendimi değiştirmek olmasada daha iyiye dönüştürmek adına yapabileceğim şeyleri görebilirim.

Hiç yorum yok: