8 Haziran 2011 Çarşamba

Kısa Kısa

İnsanın hayatında hep işlerin rast gittiği bir dönem vardır ya hani, sağlıklısındır, seviliyorsundur; hayat sana sıcak havadaki nane şekeri gibi gelir. İşte tam da böyle gelirken birden herşey tersine döner. önce babaannem öldü., sonra işten ayrıldım, babam psikolojik olarak rahatsızlandı ve tam 6 aydır işsizim.

Kimse beni işe almak istemiyor. Yeteneklerimi çok gözümde büyüttüğümü düşünmeye başladım. Akıl almaz bir biçimde hayatım babamın süzgün ve kendine güvensiz haliyle benim bunalımlı buhranlı hali arasında sıkıştı kaldı. Ailemin tüm fertleri arasında en zeki olarak gösterilen ben işsiz güçsüz, evde işe yaramaz bir halde oturan birisi oldum. Hep kendi kendime düşünüyorum, problem bende mi yoksa başka bir şey mi var diye? bulduğumda ne tek dileğim tekrar eski günlere dönüş yapmak olacak. Eskisi gibi mutlu ve güzel günler..

Hiç yorum yok: