5 Kasım 2009 Perşembe

Diziler

2000 yılından beridir yoğun bir şekilde internet kullanıyorum. İnternetten ilk indirdiğim filmi maalesef hatırlamıyorum ama Kazaa kullanarak dosya indirmeye ilk defa başlamıştım. Ardından mp3 çılgınlığı ve Napster geldi. Bu iki ağda tarihin tozlu sayfalarında yerini alırken film sıkıştırma teknolojisinin dünya gençliğine hediyesi DivX ve Xvid sıkıştırma formatları kaliteli ve büyük boyutlu dosyaların tek CD’ye yazılacak biçimde paylaşılmasını sağlamaya başladı. İşte bu dönemde her ergen genç gibi yoğun bir biçimde her türlü görsel filmi !!! indirmeye başladım. O zaman pek fark etmediğim yabancı diziler alt yazı sitelerinin de yaygınlaşmasıyla birlikte daha bir ilgimi çeker hale geldi.

İlk sürekli takip ettiğim dizi sanırım Cine 5 de yayınlanan OZ dizisi idi.Sonları CNBC-E de yayınlanmaya başlayan “Heroes” dizisi ile tam anlamıyla dizi dünyasına dalış yaptım.




Harici Disk edinmemle birlikte resmen bir Dizi müptelası oldum. Heroes, Big Bang Theory, Carnivale, Jericho,How i met your mother, Fringe, Flashforward, Lie to Me, Mentalist gibi bir yığın diziyi izlemeye başladım. Fırsat buldukça bu dizileri ve can alıcı karakterlerini tanıtmaya çalışacağım

Hiç yorum yok: