6 Şubat 2009 Cuma

Don't look back in Anger

Kızgınmıyım? Değilmiyim? Bilmiyorum ama halen daha devam eden ilişkim düzenlik aralıklarla kopma noktasına; anlamını pazarlama cambazlarının seneler içinde yüklediği halen içinde bulunduğum sosyo kültürel karmaşaya etkisini bilmediğim garip günler sebebiyle gelip gelip gidiyor. Yani insanlar neden özel bir günde hatırlanmak istesinler yada bir günü özel hale getirsinler. 14 Şubat,Yılbaşı vs tamamen pazarlama ve satış çabaları sonucunda popüler kültürün dayatmaları değil mi? şimdi çiçekti böcekti bunlar benim için önemli değil başkası için önemlidir ha burada uyum göstermek gereklidir. Bu yaklaşımların hepsi kabülüm ama her kafana estiğinde "bu iş bitti arkadaş" kolaycılığını kim tercih ediyor? Sorarım bir erkek ve kadının bazı durumlar için kesinlikle aynı tepkileri verme zorunluluğu nereden geliyor? Neden herkes gibi olmak durumundayız? Çok yakışıklı değilim belki çok karizmatik değilimi çok zengin değilim ne olmadığı biliyorum. Benim derdim kiminle ne olacağımda


Birlikte olduğum insanında bunu anlamasını çok isterdim. Tamamen farklı dünyalardan birisi ama sanırım hep bu tip kavgalara gebe bir yaşantının stresini kaldıramayacağım. Kalıba dökülüp sıradan olmaktansa güzel ama defolu bir hurda olmanın ayrıcalığını yaşamak isterim. Belki bu kalpte sıfır kilometre bir araba olamam ama umarım değerini bilen bir ustanın iç geçirmesine sebep olacak bir hoşluk bırakırım bu gök kubbenin altında...

Hiç yorum yok: