25 Aralık 2009 Cuma

Yemek listem Üzerine

Ufak tefek yasaklama sorunları sebebiyle burada yazmaya fırsatım olmadı. Özetlemek gerekirse yemek listesi kararımı gözden geçirip doktara gittim. Diyet ve spor programı uygulamam konusunda kesin bir cevap alarak geri döndüm. Kilo verme ve zayıflama konusunda kesin kararlıyım. Ayrıca Tiroid ve paratiroid içinde testler yaptırdım. Genetik olarak ailece bu organımızla ilgili bir sıkıntımız var sanırım. Annem, Babam ve son olarak bende de bu organla ilgili bir takip dosyası açıldı. Abimde de çıkarsa kare ası bulacağız. Araba alma rüyalarmız ise yavaş yavaş azalıyor.

Güncel spor olaylarını bir dahaki postta ele alıcam. Efesin Şampiyonluğu ve LA'in şampiyonluğu biraz burukluk yaratsa da mücadele oldukça güzeldi. Futbol muhabbetlerine yaz boyunca girmeyi hiç düşünmüyorum. Hedefim Polonya 2009 için takım incelemeleri ve "March Madness Bracket" hazırlamak...

Hiç yorum yok: